نیست .............

خرید بک لینک
یادمه یه بار بهش گفتم :

چقد خوبه که هستی و

خوشحالم که دارمت

بهم گفت : دیوووووووونه

ما همو داریم و قرار نیست

همو تنها بذاریم

فقط نمیدونم چرا الان نیستش


♥♥quite girl ♥♥ l

دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...

ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:46

صفحه بندی