اهای مخاطب تموم حرفام
دیگه هیچوقت، هیچ جایی
هیچ روزی ، هیچ موقعی
نمیبینمت ، دیگه اون
چشای قشنگتو هیچوقت
نمیبینم :/
میگن : زمین گرده از هرکی
فرارکنی بازم بهش میرسی !! heh
اما من اینطور فک نمیکنم !! هه
باید عشقمو با قلبم خاک کنم ‡
تو قبرستونی که میدونم هیچ پنجشنبه ای
رهگذری بهش سر نمیزنه !!!!!
خیلییی سخته : ((
مخاطب داره . مخاطبی که هرگز این حرف دلو نمیفهمه !! : тαɢƨ
✌️هــــــــــــــ ๏_๏ــــــــــ✌

♥♥ QUITE GIRL ♥♥
دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...
ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال میکنید
برچسب: های مخاطب خاص من, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:46