از اتاق فرمان اشاره میکنن تولدمه :))))

خرید بک لینک

تولدخودم مبارک باشه

یک سال دیگه گذشت

منم یک سال بزرگتر شدم…

یـکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ »بشم یا نه ؟ …

تونستم همونی باشم که هستم ؟ …

نمی دونم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم….

ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع….

خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیمو دلم میخواد

مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم

دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو

میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن

1395/11/24

+ یکشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۵| ۶:۵۶ ب.ظ|♥♥quite girl|

دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...

ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال می‌کنید

برچسب: اتاق,فرمان,اشاره,میکنن,تولدمه, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:10

صفحه بندی