تولدخودم مبارک باشه
یک سال دیگه گذشت
منم یک سال بزرگتر شدم…
یـکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ »بشم یا نه ؟ …
تونستم همونی باشم که هستم ؟ …
نمی دونم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم….
ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع….
خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیمو دلم میخواد
مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم
دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو
میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن

1395/11/24
دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...
ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال میکنید
برچسب: اتاق,فرمان,اشاره,میکنن,تولدمه, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:10