خدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشودتنها کسی است که میشود با دهان بسته صدایش زد
با پای شکسته ام میتوان سراغش رفت
تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد
تنها کسی است که وقتی همه رفتن میماند
وقتی همه تنهایت گذاشتن محرمت میشود
و تنها سلطانی است که دلش با
بخشیدن ارام میگیرد نه
با تنبیه کردن*

دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...
ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال میکنید
برچسب: تنها بودن,تنها بودن یه کابوس شومه,تنها بودن یه کابوس شومه عزیزم,تنها بودن بهتر از,تنها بودن چاوشی,تنها بودن قدرت میخواهد,تنها بودن با خدا,تنها بودن بهتر است,تنها بودن را دوست دارم,تنها بودن بهتره, نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 14:07