- از اتاق فرمان اشاره میکنن تولدمه :))))
- * تنها بودن ...... بهتر از ......... تنها شدن ...... *
- السلام علیک یا ابا عبدالله الحسیندر
- نیست .............
- اهای مخاطب من .............
- عاشق تو : منم
- خانواده ای که دختر ندارد . مانند شهری است که باران ندارد !!!!!!!!
- ✘از مـــــا چیــــــزے نمیــــــدونـــــے پــــــرتــــــے داش✘
- ادم است دیگر ....
- خاموشی بهانه است مشترک مورِد نظر فراموشت کرده است !


