دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی

متن مرتبط با «میکنن» در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی نوشته شده است

از اتاق فرمان اشاره میکنن تولدمه :))))

  • نیلوبلاگ

    تولدخودم مبارک باشه یک سال دیگه گذشت منم یک سال بزرگتر شدم… یـکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ »بشم یا نه ؟ … تونستم همونی باشم که هستم ؟ … نمی دونم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم…. ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع…. خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیمو دلم میخواد مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن xa0 xa0 xa0 1395/11/24 +...

    ادامه مطلب