دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی

متن مرتبط با «تنها بودن» در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی نوشته شده است

* تنها بودن ...... بهتر از ......... تنها شدن ...... *

  • نیلوبلاگ

    خدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود تنها کسی است که میشود با دهان بسته صدایش زد xa0با پای شکسته ام میتوان سراغش رفت xa0تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد xa0تنها کسی است که وقتی همه رفتن میماندxa0 وقتی همه تنهایت گذاشتن محرمت میشود xa0و تنها سلطانی است کهxa0 دلش با xa0xa0xa0xa0 بخشیدن ارام میگیرد نه xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 با تنبیه کردن* xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0...

    ادامه مطلب