دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی

خرید بک لینک
تولدخودم مبارک باشهیک سال دیگه گذشتمنم یک سال بزرگتر شدم…یـکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ »بشم یا نه ؟ …تونستم همونی باشم که هستم ؟ …نمی دونم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم….ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع….خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیمو دلم میخوادمثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرمدلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رومیخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن 1395/11/24+ یکشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۵| ۶:۵۶ ب.ظ|♥♥quite girl| دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...ادامه مطلب

ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال می‌کنید

برچسب: اتاق,فرمان,اشاره,میکنن,تولدمه, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:10

خدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشودتنها کسی است که میشود با دهان بسته صدایش زد با پای شکسته ام میتوان سراغش رفت تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد تنها کسی است که وقتی همه رفتن میماند وقتی همه تنهایت گذاشتن محرمت میشود و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن ارام میگیرد نه با تنبیه کردن* دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...ادامه مطلب

ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال می‌کنید

برچسب: تنها بودن,تنها بودن یه کابوس شومه,تنها بودن یه کابوس شومه عزیزم,تنها بودن بهتر از,تنها بودن چاوشی,تنها بودن قدرت میخواهد,تنها بودن با خدا,تنها بودن بهتر است,تنها بودن را دوست دارم,تنها بودن بهتره, نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 14:07

باز محرم رسید، این من و گریههایمرفع عطش میکند، فرات اشکهایمباز محرم رسید، دلم چه ماتمزدهکسی میان این دل، خیمه ماتم زده فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...ادامه مطلب

ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال می‌کنید

برچسب: السلام علیک یا اباعبدالله الحسین,السلام علیک یا رسول الله,السلام علیک یا اباعبدالله,السلام علیک یا امیرالمومنین,السلام علیک یا غریب الغربا,السلام علیک یا شمس الشموس, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 10:16

یادمه یه بار بهش گفتم : چقد خوبه که هستی و خوشحالم که دارمت بهم گفت : دیوووووووونه ما همو داریم و قرار نیست همو تنها بذاریم فقط نمیدونم چرا الان نیستش ♥♥quite girl ♥♥ l دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...ادامه مطلب

ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:46

اهای مخاطب تموم حرفامدیگه هیچوقت، هیچ جاییهیچ روزی ، هیچ موقعینمیبینمت ، دیگه اونچشای قشنگتو هیچوقتنمیبینم :/میگن : زمین گرده از هرکیفرارکنی بازم بهش میرسی !! hehاما من اینطور فک نمیکنم !! ههباید عشقمو با قلبم خاک کنم ‡تو قبرستونی که میدونم هیچ پنجشنبه ایرهگذری بهش سر نمیزنه !!!!!خیلییی سخته : (( مخاطب داره . مخاطبی که هرگز این حرف دلو نمیفهمه !! : тαɢƨ✌️هــــــــــــــ ๏_๏ــــــــــ✌ ♥♥ QUITE GIRL ♥♥ دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...ادامه مطلب

ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال می‌کنید

برچسب: های مخاطب خاص من, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:46

صفحه بندی