
تولدخودم مبارک باشهیک سال دیگه گذشتمنم یک سال بزرگتر شدم…یـکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ »بشم یا نه ؟ …تونستم همونی باشم که هستم ؟ …نمی دونم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم….ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع….خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیمو دلم میخوادمثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرمدلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رومیخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن 1395/11/24+ یکشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۵| ۶:۵۶ ب.ظ|♥♥quite girl| دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...
ادامه مطلبما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال میکنید
برچسب: اتاق,فرمان,اشاره,میکنن,تولدمه, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:10